Doprava a platby

Možnosti platby

Platbu akceptujeme kartou online přes platební bránu Shoptet Pay (včetně Google Pay a Apple Pay) nebo převodem předem na náš účet 131-1698170267/0100 (platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů, v opačném případě je objednávka zrušena). 

Zboží odesíláme do tří pracovních dnů po připsání platby na náš účet.

Možnosti dopravy

Způsob doručení Cena dopravy
objednávek do 3000 Kč
Cena dopravy
objednávek nad 3000 Kč
Zásilkovna - pobočky Z Point 85 Kč ZDARMA
Zásilkovna - doručení na adresu 105 Kč ZDARMA
PPL Smart - výdejní místo 85 Kč ZDARMA
PPL Private - doručení na adresu 105 Kč ZDARMA

  

 

Jakmile od nás odchází Váš balíček, ihned Vám posíláme email.

 

Otázky a odpovědi

Co když se zásilka opozdí?
Ihned po předání Vaší zásilky dopravci, Vás o této skutečnosti informujeme prostřednictvím e-mailové zprávy. Zásilka by měla být doručena následující pracovní den. Pokud se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na e-mail: holkyvsukni@gmail.com 

Na co nezapomenout při převzetí zásilky? 
Před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození, pořiďte fotografie poškozené zásilky a ihned nás kontaktujte.

Jak rychle objednávku obdržím? 
To záleží na vybraném druhu přepravy. Posloužit může následující souhrn:
  • Zásilkovna - pobočky Z-Point PP
    Vyberte si z nabídky výdejních míst, které Vám nejvíce vyhovuje. Zásilkovna běžně doručuje na výdejní místo za 1-2 pracovní dny. 
  • Zásilkovna – doručení na adresu Zásilkovna domů
    Zásilkovna domů je služba doručování zásilek na adresu zajišťovaná vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna. O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky. 
  • PPL zásilka Smart – doručení na výdejní místo
    Zásilka bude doručena na výdejní místo PPL Parcelboxů nebo PPL Parcelshopů. O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu.
  • PPL zásilka Private – doručení na adresu
    Zásilka bude doručena na Vámi určenou adresu v objednávce. O průběhu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu s dvouhodinovým časovým oknem doručení zásilky.