Doprava a platby
Možnosti platby
Platbu akceptujeme kartou online přes platební bránu Shoptet Pay (včetně Google Pay a Apple Pay) nebo převodem předem na náš účet 131-1698170267/0100 (platba musí být v rámci závazné objednávky připsána max. do 3 pracovních dnů, v opačném případě je objednávka zrušena).
Zboží odesíláme do tří pracovních dnů po připsání platby na náš účet.
Možnosti dopravy
Způsob doručení | Cena dopravy objednávek do 3000 Kč |
Cena dopravy objednávek nad 3000 Kč |
Zásilkovna - pobočky Z Point | 85 Kč | ZDARMA |
Zásilkovna - doručení na adresu | 105 Kč | ZDARMA |
PPL Smart - výdejní místo | 85 Kč | ZDARMA |
PPL Private - doručení na adresu | 105 Kč | ZDARMA |
Jakmile od nás odchází Váš balíček, ihned Vám posíláme email.
Otázky a odpovědi
Co když se zásilka opozdí?
Ihned po předání Vaší zásilky dopravci, Vás o této skutečnosti informujeme prostřednictvím e-mailové zprávy. Zásilka by měla být doručena následující pracovní den. Pokud se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na e-mail: holkyvsukni@gmail.com
Na co nezapomenout při převzetí zásilky?
Před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození, pořiďte fotografie poškozené zásilky a ihned nás kontaktujte.
- Zásilkovna - pobočky Z-Point PP
Vyberte si z nabídky výdejních míst, které Vám nejvíce vyhovuje. Zásilkovna běžně doručuje na výdejní místo za 1-2 pracovní dny. - Zásilkovna – doručení na adresu Zásilkovna domů
Zásilkovna domů je služba doručování zásilek na adresu zajišťovaná vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna. O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky. - PPL zásilka Smart – doručení na výdejní místo
Zásilka bude doručena na výdejní místo PPL Parcelboxů nebo PPL Parcelshopů. O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. - PPL zásilka Private – doručení na adresu
Zásilka bude doručena na Vámi určenou adresu v objednávce. O průběhu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu s dvouhodinovým časovým oknem doručení zásilky.